نمايش احساس
 
درباره وبلاگ


خواندني هايي از زبان مردم -ديدني هاي روز و مطالب جالب
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:
>

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 67
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 332
بازدید کل : 43071
تعداد مطالب : 298
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مطالب و ديدني هاي روز
مطالب زيبا




هیچ چیز جر مهربانی واژه هایت
میان لهجه ی مبهم صدایت
نیازهای زنانه ام را قلقلک نخواهد داد.
فریاد بزن مردِ من،
اینبار تو سر بده آواز دوستت دارم را
از لابلای غرور لبهایت ...




یک روح پراز بهانه دارم ... برگرد!
یک عالمه عاشقــانه دارم ... برگرد!

با اینکه دلیل رفتنت " مــــــن " بودم
یک خواهــش کودکــانه دارم برگرد!!!




دیروز و فردا هر دو نامردند ...!
دیروز با خاطراتش
و
فردا با وعده هایش ...
مرا فریب دادند
تا
نفهمم امروزم چگونه گذشت...


 

يــــاد بِگيــر!

اگـــه کســـي بِهـــت گفـــت دوسِـتـــــــ دارَم

لـُــزومـــا بـه ايــن مَعنــي نيستـــ کــه کَــس ديگـــه اي را دوسـتـــ نـَــدارد ...

http://dude-club.com/iransun/line01.gif


بوسه را باید تکرار کرد ،
بوسه پلی است برای ابراز احساسات پاک ...
بوسه مرد و زن نمیشناسد ،
پل ها را خراب نکنید ...




از تنها بودنم راضی نیستم. اما...
خوشحالم که با خیلی ها نیستم!!!




مــن، از تمام آسمـــان یک بــــاران را میخواهم ...
و از تمــــام زمیــــن، یک خیابان را ...
و از تمــــام تـــــو، یک دست

که قفــــل شده در دست مـــــن ...


دارم فکر می کنمــــــــ ــــــ
چقدر خوب می شـــــــــــــــــ ــــ ــــ ــــــد
نزدیک صورتم نفس می کشــــــــــــــــ ــــــــ ــــــ ــــــــیدی
می دانـــــــ ــــــ ـــــــــی؟
من رک تر از آنمــ ــــــ ــــ ــــ

که نبوسمتــــــــــــــــــــــ ـــــ ـــــــــ


 


یک غریبه می خواهم
بیاید بنشیند فقط سکوت کند
و من هـی حرف بزنم و بزنم و بزنم...
تا کمی کم شود این همه بار ...
بعد بلند شود و برود
انگار نه انگار...


 



قله ای که یک بارفتح شود، تفریحگاه عمومی خواهد شد!
مواظب قله ات باش ...!


 http://dude-club.com/iransun/line01.gif


اگر؛ کسی دوان دوان به سوی تو اومد
احتمال بده
شاید
در حالِ فرار از دیگری باشد !



 

امــشب بــه میــهمانی تــو می آیــم
نــه چشــمان فریــبنده ات و نــه لبــان تبــدارت را میــخــواهــم
مــرا آغــوشــی بــه وســعت دســتانت کافــی ســت ...
دلــم گــرفــته ...

غــم هــایم را بــغل کــن.


 



آنقدر زمین خورده ام که بدانم
برای برخاستن

نه دستی از برون
که همتی از درون
لازم است
حالا اما...




جا مانده است
چيزي جايي
كه هيچ گاه ديگر
هيچ چيز
جايش را پر نخواهد كرد ....

- زنده یاد حسین پناهی -


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : س.برج خانلو